Hej rymden. <3

Här sitter jag och tittar på "Hej rymden" och undrar, är det bara jag ( och Hus) som såg på Hej rymden och saknar det? Men jag bryr mig inte om ni har sett det eller inte tänker ändå rabbla upp mina 6 favorit "repliker" eller vad man säger...





1. "Din jäkla wc-man"- Wallin när hon bråkar men Jonas

2. " Nämen lille Jonas, äter du papper?"- Ulf när hans gris ( döpt efter en annan  Jonas) skriver en förklaring om varför det är så varmt.

3. "välsigna alla i bunkern välsigna Wallin, välsigna Jonas fast han är ful... och typ osv.- Ulf igen. ^^

4. "1-Det är jag som är Hector. 2- Jaha okej, ursäkta men vad sa du att du hette? 1-Hector. 2- Aja, nu tappade jag ditt namn... 1-Hector. 2-Just det, Men vad var det du... 3-Ja, nä, ni kan hålla på så här ett tag." 1=Hector 2=Ulf 3= Jonas.

5. " God natt mamma. Godnatt min lilla snopp." Jonas och "Jonas mamma.

6. "Du kanske ska klä klä på dig nu va? Nä, jag vill vara naken lite till." Jonas och Ulf.
:DDD Lite sjuk humor men ja...

Kommentarer
Postat av: hus

<33

2011-03-21 @ 18:22:51
Postat av: aknäää

Thiohig. <3

2011-03-22 @ 14:00:40
URL: http://awesomeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0